مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-03اجتماعي

زیرگذر میدان جمهوری اجرایی و 360 درخت جابجا می شود


شهردار کرج با اشاره به اینکه انتظار مردم از مدیریت شهری حل معضلات شهری از جمله ترافیک است، گفت: زیرگذر میدان جمهوری اجرایی می شود و عملیات جابجایی 360 اصله درختی که در مسیر اجرای این پروژه قرار دارند، - ایسنا/البرز شهردار کرج با اشاره به اینکه انتظار مردم از مدیریت شهری حل معضلات شهری از جمله ترافیک است، گفت: زیرگذر میدان جمهوری اجرایی می شود و عملیات جابجایی 360 اصله درختی که در مسیر اجرای این پروژه قرار دارند، با رعایت موارد زیست محیطی صورت می گیرد.

علی کمالی زاده روز شنبه 12 مهرماه در چهاردهمین شنبه جهادی که از پروژه های مرتبط با سیستم های حمل و نقل هوشمند (آی.

تی.

اس) رونمایی شد، با اشاره به اینکه ساخت تقاطعات غیر همسطح در شهر کرج از سال 80 آغاز شده، اظهار کرد: به واسطه سابقه حضور در حوزه های مختلف مدیریت شهری، در جریان مطالعه و اجرای اغلب این تقاطعات بوده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اغلب طرح های ملی و عمرانی در تعارض با محیط زیست هستند، افزود: هنر مدیریت شهری و دستگاه های اجرایی این است که تعارضات را به حداقل برسانند.

شهردار کرج با اشاره به اینکه در خصوص اجرای پروژه تقاطع جمهوری مطالعات بسیاری صورت گرفته است، عنوان کرد: طرح نهایی پروژه زیرگذر میدان جمهوری پس از بررسی 17 طرح به تصویب رسیده و با طرح تفصیلی کرج کاملا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرگذر میدان جمهوری اجرایی و 360 درخت جابجا می شود

زیرگذر میدان جمهوری اجرایی و 360 درخت جابجا می شود