مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-03سياسي

جذابیت موضوع ثبت جهانی «از هگمتانه تا همدان» برای ارزیاب یونسکو


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: موضوع ثبت جهانی «از هگمتانه تا همدان» از نظر ارزیاب یونسکو جذاب و جالب بود، برای همین حضوری یک ساعته در همدان داشت.

- جذابیت موضوع ثبت جهانی از هگمتانه تا همدان برای ارزیاب یونسکو ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: موضوع ثبت جهانی از هگمتانه تا همدان از نظر ارزیاب یونسکو جذاب و جالب بود، برای همین حضوری یک ساعته در همدان داشت.

علی مالمیر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ارزیاب یونسکو هفته گذشته برای بررسی ثبت پرونده اورامانات کرمانشاه در کشور حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: از این فرصت استفاده شد که وی در استان همدان نیز حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: موضوعی تحت عنوان از هگمتانه تا همدان و ارتباط منظر تاریخی شهری از گذشته تا امروز از نظر ارزیاب یونسکو جالب بود و می خواستیم ارزیابی مثبتی درباره انتخاب مفهوم پیشنهادی برای ثبت جهانی داشته باشد.

مالمیر با بیان اینکه این بازدید یک بازدید غیررسمی و کوتاه بود، مطرح کرد: به عبارت دیگر این تیم برای بررسی هگمتانه در همدان حضور پیدا نکرده بودند و فقط برای داشتن ذهنیت موضوع حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت موضوع ثبت جهانی «از هگمتانه تا همدان» برای ارزیاب یونسکو

جذابیت موضوع ثبت جهانی «از هگمتانه تا همدان» برای ارزیاب یونسکو