مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-03اجتماعي

رشد 50 درصدی طرح «مهر تحصیلی»


مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه، از تحقق رشد 50 درصدی طرح«مهر تحصیلی» نسبت به سال 98 خبر داد و گفت:در آستانه سال تحصیلی جدید، - مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه، از تحقق رشد 50 درصدی طرح مهر تحصیلی نسبت به سال 98 خبر داد و گفت:در آستانه سال تحصیلی جدید، این طرح با اجرای نیت بیش از 553 موقوفه دارای درآمد با نیّات کمک هزینه تحصیل دانش آموزان، تهیه لوازم التحریر، خرید کیف و کفش و.

، اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا معممی مقدم افزود:مهر تحصیلی یک طرح ویژه اجتماعی است و از ویژگی های این طرح استفاده از کالاهای ایرانی به منظور تحقق جهش تولید است .

تصاویر دفترچه ها که مؤید استفاده و خرید کالای ایرانی است، رعایت استانداردهای بهداشت تولید، صدور کارت حمایتی خیرین برای هر استان و لحاظ 28 قلم کالا برای هر بسته ابتدایی و 23 قلم کالا برای متوسطه اول و دوم ازجمله دیگر ویژگی های این طرح محسوب می شود.

وی با اشاره به آثار و خدمات وقف درزمینهٔ کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: با توجه به کاهش درآمد خانواده های کم برخوردار متأثر از کرونا امسال اهتمام جدی تری برای مهر تحصیلی داشتیم .

این طرح از نیمه دوم شهریور باهدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین مرتبط با کمک به تحصیل دانش آموزان مستعد و کم برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی طرح «مهر تحصیلی»

رشد 50 درصدی طرح «مهر تحصیلی»