مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:252020-10-03اقتصادي

پرداخت تسهیلات 500 میلیارد تومانی به صادر کنندگان زعفران


بانک عامل حوزه کشاورزی با پرداخت 500 میلیارد تومان تسهیلات به صادرکنندگان زعفران، به تثبیت قیمت زعفران کمک می کند تا قیمت این محصول افت نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، روح الله خدارحمی افزود: امیدواریم با پرداخت این تسهیلات کشاورزان زعفران کار بتوانند محصول خود را با قیمت بهتری بفروشند و متضرر نشوند.

وی با اشاره به این که هم اکنون فصل برداشت زعفران است گفت: تلاش یک فصل کشاورزان به بازار می آید باید مراقب باشیم قیمت این محصول افت نکند و حاصل دسترنج آن ها از بین نرود.

مدیرعامل بانک عامل حوزه کشاورزی افزود: در فصل زراعی جدید برنامه ریزی خوبی درباره کشت انجام شده و بنا داریم با پرداخت تسهیلات از اجرای الگوی کشت پشتیبانی کنیم و تسهیلات ارزانی برای خرید ارزان کود پرداخت کنیم که به زودی انجام خواهد شد و مصوبه آن در حال تنظیم و تصویب در هیئت دولت است.

خدا رحمی اضافه کرد: امیدواریم در فصل زراعی جدید، کشاورزان الگوی کشت را بهتر اجرا کنند و محصولات متناسب با برنامه وزارت جهاد و کشاورزی کشت شود تا از مازاد برخی محصولات در بازار جلوگیری کنیم.

وی درباره خرید گندم امسال کشاورزان نیز گفت: امسال یک سال استثنایی برای خرید گندم کشاورزان بود و تقریباً در همه استان ها پول گندم به روز و به موقع پرداخت شد و شرکت باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 500 میلیارد تومانی به صادر کنندگان زعفران

پرداخت تسهیلات 500 میلیارد تومانی به صادر کنندگان زعفران