مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-03حوادث

اصولی که بی توجهی به آن برداشت غیرمجاز از حساب بانکی را افزایش می دهد


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا هشدارهایی را برای انجام خرید اینترنتی مطمئن با کارت بانکی ارائه کرد.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا هشدارهایی را برای انجام خرید اینترنتی مطمئن با کارت بانکی ارائه کرد.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آمار جرائم اینترنتی در کشور گفت: با وجود هشدارهای فراوان همچنان یکی از جرائمی که درصد قابل توجهی از پرونده های ارجاعی به پلیس فتا را به خود اختصاص داده؛ مربوط به برداشت غیرمجاز از کارت بانکی افراد است.

وی ادامه داد: زمانی که این افراد برای شکایت و رسیدگی به پرونده خود به پلیس فتا مراجعه می کنند مشخص می شود که عمده آنان به اصول ساده ای در حین خرید با دستگاه کارتخوان بی توجهی کرده اند که بارها وبارها پلیس فتا نسبت به آن هشدار داده است.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا، افزود: برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از کارت و حساب بانکی، لازم است شهروندان پیش از انجام خرید با دستگاه کارتخوان توجه داشته باشند که اولا حتما رمز خود را شخصا وارد کنند و پس از خرید حتما رسید خود را دریافت کرده و آن را نزد خود نگهدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولی که بی توجهی به آن برداشت غیرمجاز از حساب بانکی را افزایش می دهد

اصولی که بی توجهی به آن برداشت غیرمجاز از حساب بانکی را افزایش می دهد