مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:402020-10-03حوادث

حمله صدها گردشگر به شمال با 50 مینی بوس!


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برخورد شدید با حرکت های گروهی غیرمجاز گردشگری در این استان با هدف تامین امنیت و سلامت مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حمیدرضا آذرپور با اشاره به برخورد با هشت گروه گردشگر غیرمجاز در شهرهای گیلان در روز جمعه 11 مهر گفت: این اقدام با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری پلیس امنیت استان در مدخل ورودی شهرستان‌های شفت، فومن، ماسال، شهر رشت خروجی به سمت رودبار و فومن و محل تجمع گروه‌های کوهنوردی انجام و از حرکت هشت گروه در 30 دستگاه مینی‌بوس با 370 زن و 190 نفر مرد جلوگیری شد.

وی توضیح داد: همچنین 9 دستگاه مینی‌بوس حامل 150 نفر در پلیس راه سراوان، در شهرستان شفت 5 دستگاه خودرو با 103 مسافر، فومن 2 دستگاه حامل 51 نفر و در شهرستان ماسال 4 دستگاه حامل 86 مسافر متوقف و از ادامه مسیر آنها جلوگیری شد.

متاسفانه در هیچ‌کدام از گروه‌های توقیف‌شده شئون اسلامی و موارد ایمنی و بهداشتی مربوط به بیماری کرونا رعایت نشده بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان اظهار داشت: همزمان با گشایش هتل‌ها و بازگشایی گردشگری در استان، اطلاعیه‌های این اداره‌ کل درباره گروه‌های غیر مجاز گردشگری شدت گرفته اما هنوز شاهد برخی اخبار ناگوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله صدها گردشگر به شمال با 50 مینی بوس!

حمله صدها گردشگر به شمال با 50 مینی بوس!