مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-03اجتماعي

بازدید دادستان و شهردار اهواز از روند اجرای پروژه های شهری


از دستگاه ها و سازمان ها انتظار می رود نهایت همکاری را با شهرداری اهواز انجام دهند و برای هماهنگی و همکاری دستگاه ها آمادگی داریم جلساتی در دادستانی برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عباس حسینی پویا دادستان اهواز در حاشیه بازدید از پروژه های شهری اظهار کرد: پروژه های بازدید شده عمدتا مشکلات ترافیکی اهواز را مرتفع می کنند، با توجه به توضیحات کارشناسان فنی سرعت اجرای پروژه ها بخصوص در تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه خوب و رضایت بخش است که گفته شده این پروژه تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل و مشکلات و گره های ترافیکی این منطقه حل می گردد.

وی افزود: در اجرای پروژه های عمرانی به موازات بلوار شهید چمران که دسترسی مردم را به مرکز شهر فراهم می کند مشکلاتی هست که از دستگاه ها و سازمان ها انتظار می رود نهایت همکاری را با شهرداری اهواز انجام دهند و برای هماهنگی و همکاری دستگاه ها آمادگی داریم جلساتی در دادستانی برگزار کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز با اشاره به بازدید از محل دفن زباله ها در برخی نقاط شهر عنوان کرد: مقرر شد جلساتی با محیط زیست، راهور و شهرداری برگزار شود و مشکلات دفن زباله های در سطح شهر اهواز را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان و شهردار اهواز از روند اجرای پروژه های شهری

بازدید دادستان و شهردار اهواز از روند اجرای پروژه های شهری