مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:002020-10-03سياسي

تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان


معاون خدمات شهری شهرداری همدان از تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان خبر داد و گفت: این طرح به زودی به ثمر خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید علی ضمیر ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از آغاز تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری خبر داد و گفت: این طرح به زودی به ثمر خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه به زودی کاشت های انبوه در سطح شهر را آغاز خواهیم کرد؛ اظهار کرد: با حمایت و تأکیدات اعضای شورا و شهردار، مشکلات قراردادهای نیروهای فضای سبز هم رفع شد.

علی ضمیر همچنین گفت: به دنبال آن هستیم تا مدیریت آرامستان ها بر اساس تعامل و مذاکره، مجدد به شهرداری همدان تحویل داده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به مدیریت موفق اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری، گفت: در حال حاضر عملکرد این مجموعه در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری و مدیریت انبار قابل توجه بوده و در حوزه پلیس ساختمان و سد معبر رضایت مندی قوه قضاییه و سایر ارگان ها را به دست آورده است.

علی ضمیر مدیر اداره مدیریت بحران شهرداری همدان را از مدیران موفق کشور برشمرد و افزود: برای نخستین بار موفق به کسب عنوان برتر تاب آوری استان همدان شدیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات در حوزه مدیریت خدمات شهری، گفت: با همت و تلاش این مجموعه اثربخش، شاهد انسجام بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان

تهیه طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری همدان