مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-03سياسي

عقلانی ترین راه حل مسئله قره باغ، حل مسالمت آمیز تنش هاست


یک عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر زندگی مسالمت آمیز کشورهای منطقه و نبود قدرت های فرامنطقه ای و شبه نظامی به نفع ملت هاست.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر زندگی مسالمت آمیز کشورهای منطقه و نبود قدرت های فرامنطقه ای و شبه نظامی به نفع ملت هاست.

حسین حاتمی در گفت وگو با ایسنا در مورد درگیری بین نیروهای نظامی آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ با بیان این که عقلانی ترین راه حل مسئله قره باغ، حل مسالمت آمیز تنش هاست اظهار کرد: نفس جنگ و ناامنی هیچ آورده ای برای هیچ کس نخواهد داشت.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس با اشاره به اصابت چند راکت به مناطق مرزی ایران در مناقشه اخیر آذربایجان و ارمنستان تذکر شدیدالحن وزارت امور خارجه نسبت به این اصابت ها را خواستار شد و اظهار کرد: اطلاعات ما حاکی از آن است که تا کنون تلفات جانی وجود نداشته اما یک یا دو مورد جراحت وجود دارد و چند مورد خسارت مسکونی.

آنچه مهم تر است ناامنی های روانی است که برای منطقه ما به وجود آمده است.

گرچه عمده گلوله ها به مزارع و مراتع اصابت کرده است، اما ناگفته نماند که این روزها فصل برداشت برنج در شالیزارهای کناره های رود ارس فرارسیده است و این خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقلانی ترین راه حل مسئله قره باغ، حل مسالمت آمیز تنش هاست

عقلانی ترین راه حل مسئله قره باغ، حل مسالمت آمیز تنش هاست