مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-03اجتماعي

اجرای طرح «کوچ» در مدارس استان همدان/وزن دانش آموزان کنترل می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح «کوچ» در مدارس استان همدان خبر داد و گفت: در این طرح وزن و چاقی دانش آموزان کنترل می شود.

- همدان - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح کوچ در مدارس استان همدان خبر داد و گفت: در این طرح وزن و چاقی دانش آموزان کنترل می شود.

عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح کوچ در مدارس استان همدان خبر داد و اظهار کرد: با برگزاری جلسات و کارگاه های توجیهی برای رؤسا، معاونان پرورشی، کارشناسان تربیت بدنی، مراقبین سلامت و رابطین مناطق، اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) در سطح مدارس همدان قبل از زمان بندی وزارتی آغاز شده و همکاران در دوره های مختلف تحصیلی در حال سنجش قد و وزن دانش آموزان هستند.

وی با بیان اینکه موضوع سلامت و توانایی جسمانی دانش آموزان در سند تحول بنیادین مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: اجرای این طرح علاوه بر نشاط و سلامت جسمانی دانش آموزان باعث تحقق شعار دانش آموز سالم، مدرسه سالم و جامعه سالم خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: اجرای سنجش قد و وزن دانش آموزان سراسر استان همدان به دو شیوه حضوری در مدارس و غیرحضوری از طریق اولیا در منازل انجام می گیرد که تحقق اهداف این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کوچ» در مدارس استان همدان/وزن دانش آموزان کنترل می شود

اجرای طرح «کوچ» در مدارس استان همدان/وزن دانش آموزان کنترل می شود