مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:452020-10-03سياسي

دفاع مقدس استمرار جریان کربلا بود/راه شهدا ادامه دارد


دفاع مقدس را باید استمرار جریان کربلا دانست چرا که راه شهدای ما همان راه امام حسین (ع) بود.

- همدان - امام جمعه همدان گفت: دفاع مقدس را باید استمرار جریان کربلا دانست چرا که راه شهدای ما همان راه امام حسین (ع) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی بعدازظهر شنبه در مراسم هر کوچه یک حسینیه در مقابل منزل سردار شهید حاج میرزا سلگی با بیان اینکه نوع نگاه به خلافت قبل و بعد از امام حسین (ع) در نگاه اهل سنت متفاوت است، اظهار کرد: همان گونه که دفاع مقدس ما زلزله ای به راه انداخت و کاخ سفید و کاخ شوروی آن زمان را بر هم ریخت، در دوران پس از شهادت امام حسین (ع) نیز حضرت زینب با خطبه های خود کاری کرد که آبروی خلافت حتی در نگاه اهل سنت نیز بر باد رفت.

وی با اشاره به اینکه شام در آن دوران درگیر تجملات بود، مطرح کرد: از نظر ساختار سیاسی اسلام، در حکومت نه تنها امامت و ولایت حذف شده بود که حتی این نوع حکومت داری خلافت هم نبود و مصداق سلطنت بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه معاویه بر این باور بود که چون با امپراطوری رم در ارتباط است باید این گونه زندگی کند، عنوان کرد: این همان تفکری بود که در دهه 70 نیز در ساختار کشور ما نفوذ پیدا کرد و به بهانه ارتباط با کشورهای دیگر جلسات و برنامه های ما در کاخ نیاوران و همچون نیاوران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس استمرار جریان کربلا بود/راه شهدا ادامه دارد

دفاع مقدس استمرار جریان کربلا بود/راه شهدا ادامه دارد