مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-03پزشكي

670 هزار قطعه طیور علیه «نیوکاسل» واکسینه شدند/ وضعیت نامناسب کشتارگاه دام «دورود»


مدیرکل دامپزشکی لرستان از واکسیناسیون 670 هزار قطعه طیور بومی در این استان علیه بیماری «نیوکاسل» خبر داد و گفت: اجرای این طرح واکسیناسیون رایگان همچنان ادامه دارد.

- خرم آباد- مدیرکل دامپزشکی لرستان از واکسیناسیون 670 هزار قطعه طیور بومی در این استان علیه بیماری نیوکاسل خبر داد و گفت: اجرای این طرح واکسیناسیون رایگان همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی زبردست پور امروز شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه چند بیماری در میان انواع بیماری های مشترک بین انسان و دام دارای اولویت هستند و جزو مخاطرات بهداشتی محسوب می شوند، اظهار داشت: یکی از شایع ترین و مهم ترین بیماری ها، تب مالت است که لرستان هم یکی از استان هایی است که شرایط مناسبی از این نظر ندارد.

اجرای طرح ضربتی مبارزه با تب مالت در دلفان و سپیددشت وی با بیان اینکه موارد بیماری تب مالت در لرستان نسبت به میانگین کشوری بالا است، تصریح کرد: مبارزه با این بیماری جزو اولویت های کاری است و در این راستا دو طرح ضربتی مبارزه با بیماری تب مالت را در شهرستان دلفان و در شهر سپیددشت انجام داده ایم.

مدیرکل دامپزشکی لرستان با تاکید بر اینکه با هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، روستاهای پرخطر و افراد پر خطر در حوزه بیماری تب مالت را شناسایی و در اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

670 هزار قطعه طیور علیه «نیوکاسل» واکسینه شدند/ وضعیت نامناسب کشتارگاه دام «دورود»

670 هزار قطعه طیور علیه «نیوکاسل» واکسینه شدند/ وضعیت نامناسب کشتارگاه دام «دورود»