مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 13:302020-10-03سياسي

قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است


مدیر حوزه های علمیه در بیانیه ای اعلام کرد: براساس قوانین و حقوق بین الملل منطقه قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است و از این سرزمین جدا ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای تاکید کرد: براساس قوانین و حقوق بین الملل منطقه قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است و از این سرزمین جدا ناپذیر است.

متن بیانیه به این شرح است: وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیراً .

آذربایجان به ویژه منطقه لنکران، باد کوبه و قره باغ در طول تاریخ تشیع مهد عالمان بزرگ بوده و علمای این سرزمین همواره بر تارک آسمان علم و دانش و در حوزه های علمیه درخشیده اند و سلطه 70 ساله کمونیست بر این منطقه، هیچگاه از ارادت مردم شریف، آزاد و مخلص این منطقه به اسلام و پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و خاندان پاک آن حضرت (علیهم السلام) نکاسته است و این مردم عزیز و شریف پایداری خود را در مسیر اسلام عزیز و مقاومت در برابر مستکبران و صهیونیزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است

قره باغ متعلق به کشور آذربایجان و پاره تن اسلام است