مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 14:352020-10-03سياسي

آینده نگری و برنامه ریزی در سازمان آتش نشانی اهواز لازم است


رییس مجمع نمایندگان خوزستان بر لزوم آینده نگری و برنامه ریزی برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کریم حسینی ظهر امروز در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفتم مهرماه روز ایمنی و مأموران و پرسنل فعال در بخش آتش نشانی، به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی هم در بین آنها حضور داشتم و مشکلات و چالش هایی را که با آن روبه رو هستند، از نزدیک شنیدم.

وی افزود: از زحمات آتش نشانانی تقدیر و تشکر می شود که در هر حادثه این شهر حضور پیدا می کنند و در تمامی سال برای خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده باش هستند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن تقدیر از توجه ویژه شهردار کلان شهر اهواز به آتش نشانی و ایمنی شهر، تصریح کرد: از مدیریت موفق سازمان آتش نشانی، معاونان آنها و تک تک پرسنل و مأموران آنها در بخش های مختلف نیز تشکر می کنیم.

حسینی به لزوم آینده نگری و برنامه ریزی برای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: باید نسبت به این سازمان مثل شهرستان های استان دقت و رسیدگی شود تا کم و کسری نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده نگری و برنامه ریزی در سازمان آتش نشانی اهواز لازم است

آینده نگری و برنامه ریزی در سازمان آتش نشانی اهواز لازم است