مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 15:252020-10-03پزشكي

اجتناب از سفرهای غیرضروری به داخل و خارج استان مرکزی


وضعیت شهرستان های همجوار استان از قبیل ملایر و قم، لرستان و همدان در مواجهه با کرونا اصلاً خوب نیست و باید سفرها به این مناطق تحت کنترل باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان به ثبت رسیده است و می توان گفت هفته حساسی پیش رو است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به تعطیلات آخر هفته ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر در این تعطیلات مدیریت لازم صورت نپذیرد، شاهد مرگ و میر تعداد زیادی از هم استانی ها خواهیم بود.

جمالیان افزود: متأسفانه گزارشات بسیاری دریافت می شود که حاکی از برگزاری مراسم تعزیه در روستاها و حاشیه شهر اراک و حتی منازل است که باید این وضعیت نظارت و مدیریت شود.

وی ️در خصوص وضعیت آرامستان و وضعیت تردد در آن بیان کرد: متأسفانه درب کوچکی که برای تردد در آرامستان اراک در نظر گرفته شده به معضل بهداشتی تبدیل شده است و شاهد هستیم که تعدادی از موارد ابتلاء ناشی از این تجمعات بوده است به همین دلیل لازم است که تصمیم درستی برای این مجموعه اتخاذ شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به در پیش بودن ️فصل سرما گفت: در این فصل سرعت انتقال ویروس بالاست، بنابراین اگر شرایط مدیریت نشود به طور قطع وضعیت بدی را تجربه خواهیم کرد و این شرایط برای کادر درمان که وضعیت روحی و جسمی مناسبی ندارد، دشوار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتناب از سفرهای غیرضروری به داخل و خارج استان مرکزی

اجتناب از سفرهای غیرضروری به داخل و خارج استان مرکزی