مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 16:252020-10-03ورزشي

اگر تعطیل یا رعایت نکنند چه می شود؟


فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران در نامه ای به استاندار پایتخت اعلام کرده تا علاوه بر تعطیلی مکان های آموزشی، ورزشی، اجتماعی و هنری پرتردد، - موزه ها و باغ موزه ها نیز برای یک هفته تعطیل اند، اما تجربه دومین درخواست ستاد کرونا برای تعطیلی موزه ها، از نامه نگاری های طولانی برای این کار خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درخواست تعطیلی یک بار در آغاز شیوع کووید - 19 در کشور و در ابتدای اسفند سال گذشته مطرح شد و موزه ها یکی در میان به واسطه نداشتن دستور مستقیم مجبور به فعالیت بودند که البته بیشتر به فعالیت کارمندان موزه ای منجر شده بود.

تا این که در روزهای پایانی اسفند سرانجام همه موزه های زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی برای سه ماه تعطیل شدند و همزمان با عید فطر در خرداد، بعد از اعلام پروتکل های ملی از سوی وزارتخانه و پروتکل های مشخص از سوی هر کدام از موزه ها برای فضای موزه ای خود فعالیت خود را از سر گرفتند.

این درخواست هفتم مرداد و با شیوع موج دوم کرونا نیز توسط متولیان ستاد مبارزه با کرونا مطرح شد، اما متولیان میراث فرهنگی در حالی که تا پیش از آن بیان می کردند ستاد کرونا در هر استان اگر این درخواست را مطرح کند، موزه های آن استان تعطیل خواهند شد، اما وقتی نوبت به تهران رسید، اعلام کردند باید نخست نامه این درخواست از سوی رییس ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر تعطیل یا رعایت نکنند چه می شود؟

اگر تعطیل یا رعایت نکنند چه می شود؟