مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 18:352020-10-03اقتصادي

اعلام خدمات بنیاد مسکن کردستان در روستاهای استان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان از اعلام خدمات این نهاد انقلابی در روستاهای استان خبر داد و گفت: فعالیت های گسترده ای در روستاهای استان انجام شده و در دست اقدام است.

- رضا قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به روز ملی روستا و عشایر اظهار کرد: 15 مهرماه به نام روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است.

وی به برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در روستاها پرداخت و افزود: بنیاد مسکن در سطح روستاها خدمات ارزنده ای انجام داده و فعالیت های عمرانی گسترده ای را نیز در دست  اقدام دارد.

وی خاطر نشان کرد: مطالعه و اجرای طرح هادی روستایی، صدور سند مالکیت روستایی و تامین و واگذاری زمین روستایی از برنامه ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در روستاهاست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ارائه خدمات فنی مهندسی، اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی و احداث واحد های بازسازی ناشی از حوادث قهری را از دیگر خدمات این نهاد انقلابی در روستاهای استان برشمرد.

قادری به دیگر فعالیت های بنیاد مسکن کردستان در مناطق روستایی پرداخت و گفت: تامین مسکن برای محرومین روستایی و بیمه واحد های مسکونی نوساز روستایی نیز از جمله دیگر خدمات بنیاد مسکن استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام خدمات بنیاد مسکن کردستان در روستاهای استان

اعلام خدمات بنیاد مسکن کردستان در روستاهای استان