مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 19:222020-10-03اقتصادي

بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای مرغ گلپایگان


پروژه گازرسانی به روستای مرغ در شهرستان گلپایگان به طول سه هزار و 150 متر و با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: پروژه گازرسانی به روستای مرغ در شهرستان گلپایگان به طول سه هزار و 150 متر و با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان شامگاه شنبه در آیین بهره‎برداری از پروژه گازرسانی به روستای مرغ از توابع شهرستان گلپایگان اظهار داشت: پروژه گازرسانی به روستای مرغ در شهرستان گلپایگان به طول سه هزار و 150 متر و با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 600 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روستای مرغ گلپایگان فاقد دهیاری است و طبق وعده ای که دادم عملیات آسفالت آن انجام شد، تصریح کرد: امسال گذشته برای اجرای پروژه آسفالت و جدول گذاری معابر آن 170 میلیون تومان اعتبار تخصیص دادم که آسفالت کوچه ها انجام شده و به زودی عملیات جدول گذاری و پروژه های عمرانی روستا انجام می شود.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه گازرسانی به روستای مرغ گلپایگان نشانه خدمت رسانی نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در جمهوری اسلامی باید به توازن توجه کنیم تا توزیع اعتبار به روستاها و شهرها با عدالت انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای مرغ گلپایگان

بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستای مرغ گلپایگان