مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 20:452020-10-03ورزشي

بدمینتون بازان رعد قم بی رقیب می تازند / قمی ها با 4 برد متوالی در مسیر قهرمانی


بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی استان قم با کسب چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر باشگاه های کشور همچنان پرسرعت در مسیر قهرمانی این رقابت ها گام برمی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، این روزها در فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور اوضاع بر وفق مراد مردان بدمینتون باز تیم رعد پدافند هوایی قم می گذرد، تیم یک دست و هماهنگی که البته این موفقیت را از مدیریت مدبّرانه و کادر فنی کاردان خود در کنار درخشش بازیکنانش دارد.

در شرایطی که لیگ برتر بدمینتون مردان ایران با حضور 6 تیم برگزار می شود، مسابقات در مدت 10 هفته به شکل رفت و برگشت به انجام می رسد تا علاقمندان این رشته قهرمان فصل فصل را بشناسند، در حالی که تا کنون چهار هفته از بازی ها سپری شده و نماینده قم یعنی رعد پدافند هوایی قم صدرنشین بی رقیب این پیکارها محسوب می شود.

تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم بعد از شکست تیم های دانشگاه یزد، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری شهر بابک، در دیداری خانگی از هفته چهارم نیم فصل نخست لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور میزبان تیم خاتم اردکان بود و با نتیجه قاطع چهار بر یک به برتری رسید تا صدر جدول را حفظ کند.

در هفته ای که چهارمین برد متوالی بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی در تالار بدمینتون فرهمند موحد قم مقابل تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدمینتون بازان رعد قم بی رقیب می تازند / قمی ها با 4 برد متوالی در مسیر قهرمانی

بدمینتون بازان رعد قم بی رقیب می تازند / قمی ها با 4 برد متوالی در مسیر قهرمانی