مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 23:352020-10-03فرهنگي

مدیران تلویزیون آنقدر کم هوش نیستند!


مسعود آب پرور با یادآوری اینکه بسیاری از تصمیم گیرندگان شبکه نمایش خانگی از مدیران و تهیه کنندگان تلویزیونی هستند، تاکید می کند: مدیران تلویزیونی آنقدر کم هوش نیستند که بخواهند همان محدودیت های سریال های تلویزیونی را برای شبکه خانگی هم اعمال کنند.

- مسعود آب پرور ـ کارگردان تلویزیون و سینما ـ در گفت وگویی با ایسنا درباره اختلاف بر سر نظارت بر شبکه خانگی گفت: بسیاری از دوستانی که در حوزه شبکه خانگی تصمیم گیرنده هستند از مدیران تلویزیونی هستند.

در شوراهای مختلف گذشته هم بسیاری از تهیه کنندگان و مدیران تلویزیونی حضور داشتند؛ نمی دانم این اختلاف و قدرت طلبی نتیجه چه چیزی است؟! کارگردان سریال هایی چون هوش سیاه 1و2 و عملیات 125 ، رونق شبکه خانگی را ایجاد حاشیه ای امن برای فعالان این عرصه دانست و درباره معلق ماندن سرنوشت تولیدات شبکه خانگی عنوان کرد: برای همه روشن است که معطل ماندن هر تصمیمی در جهان به زیان عده ای و شاید به سوده عده ای دیگر تمام شود.

به ویژه با این شرایط حساس کنونی این معطل ماندن تصمیمات و اجرای آن ها به نفع هیچکس نیست.

با توجه به اتفاقاتی که به واسطه کووید ـ 19 برای جهان، سینما و در مجموع حوزه امور نمایشی رخ داده است، به نظر می آید شبکه نمایش خانگی حاشیه ی امنی برای دوستانی که در این زمینه کار می کنند ایجاد کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران تلویزیون آنقدر کم هوش نیستند!

مدیران تلویزیون آنقدر کم هوش نیستند!