مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 02:152020-10-03پزشكي

هشدار به پاساژها و نانوایی ها؛ اصناف متخلف پلمب می شوند


با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه بهداشت نانوایی ها و پاساژها در شهرستان شهرضا کمترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته اند، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها و پاساژها پلمب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، شرایط این روزهای استان اصفهان و شهرستان های آن از نظر شیوع ویروس کرونا  در شهرضا از پر شدن ظرفیت آی سی یو بیمارستان صاحب الزمان (عج) شهرضا نگرانی دارند.

بر این اساس محدودیت های یک هفته ای در شهرستان اعمال شد و اصناف متخلف در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب می شوند.

خط و نشان فرماندار شهرضا برای اصناف متخلف ناصر اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه اصناف باید رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند، اظهار داشت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه بهداش نانوایی ها و پاساژها در شهرستان شهرضا کمترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته اند، در این راستا اکیپ های بازرسی تشکیل شد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها و پاساژها پلمب می شوند.

فرماندار شهرضا با بیان اشاره به بستری 38 نفر در بیمارستان صاحب الزمان (عج) شهرضا افزود: آمار کرونا  مثبت شهرضا خوب نیست و دوباره وضعیت شهرضا قرمز شد و به جز مراکزی که یک هفته تعطیل هستند، سایر مشاغل باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به پاساژها و نانوایی ها؛ اصناف متخلف پلمب می شوند

هشدار به پاساژها و نانوایی ها؛ اصناف متخلف پلمب می شوند