مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-04اقتصادي

«اشترمل» تویسرکان در مسیر تبدیل به روستای ملی منبت


رییس میراث فرهنگی تویسرکان بابیان اینکه امسال روستای «اشترمل» تویسرکان کاندیدای روستای ملی منبت شده است؛ گفت: جلسه دفاع از این عنوان 27 مردادماه انجام شده و منتظر تأییدیه آن هستیم.

- همدان - رییس میراث فرهنگی تویسرکان بابیان اینکه امسال روستای اشترمل تویسرکان کاندیدای روستای ملی منبت شده است؛ گفت: جلسه دفاع از این عنوان 27 مردادماه انجام شده و منتظر تأییدیه آن هستیم.

اسحاق ترکاشوند در گفتگو با لغو شد.

وی به وضعیت مبل و منبت و تولید این نوع از صنایع دستی در شهرستان تویسرکان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در حوزه مبل و منبت تعداد چهار هزار و 751 کارگاه فعال درتویسرکان وجود دارد که تعداد هفت هزار و 700 نفر در این کارگاه، مشغول به کار هستند.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: سال گذشته شهرستان تویسرکان عنوان شهر ملی مبل و منبت را کسب کرد و در سال جاری نیز روستای اشترمل کاندیدای روستای ملی منبت است که جلسه دفاع از آن 27 مردادماه سال جاری به انجام رسیده و منتظر تأییدیه آن هستیم.

 ترکاشوند در ادامه از ثبت نام تعداد 99 پرونده درخواست تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان در سامانه کارا خبر داد و گفت: تاکنون 41 فقره تسهیلات به مبلغ 490 میلیون تومان به این متقاضیان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اشترمل» تویسرکان در مسیر تبدیل به روستای ملی منبت

«اشترمل» تویسرکان در مسیر تبدیل به روستای ملی منبت