مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:502020-10-04سياسي

ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان


فرماندار اشکذر کمک به قشر نیازمند به ویژه در شرایط سخت اقتصادی را از بهترین انواع امدادرسانی خواند و در این باره بر ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان تأکید کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار اشکذر کمک به قشر نیازمند به ویژه در شرایط سخت اقتصادی را از بهترین انواع امدادرسانی خواند و در این باره بر ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان تأکید کرد.

هادی هادی نسب در مراسم تکریم و معارفه رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اشکذر بر ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان تأکید و اظهار کرد: یکی از فلسفه های خلقت انسان ها، خدمت کردن و مدد رساندن به هم نوع است و کمک به قشر نیازمند به ویژه در این شرایط سخت اقتصادی از بهترین انواع امدادرسانی است که باید ضمن حفظ شرافت، کرامت و عزت نیازمندان، آنها را در چرخه تولید و اقتصاد کشور پویا و فعال کند.

وی با بیان این که انتظار می رود اداره کمیته امداد شهرستان با همت و پیگیری های لازم، زمینه مرتفع کردم هرچه بیشتر مشکلات مراجعین و مددجویان این اداره را فراهم سازد، خواستار اهتمام بیشتر مدیریت جدید این اداره در بهره گیری حداکثری از ظرفیت های شهرستان به منظور توانمندسازی نیازمندان و خانواده های تحت پوشش و استفاده از قابلیت های آن ها در امر تولید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان

ضرورت حفظ کرامت انسانی در کمک به نیازمندان