مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:502020-10-04سياسي

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد


دویست و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه مهر ماه 99 به چاپ رسید.

- دویست و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه مهر ماه 99 به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این شماره از ماهنامه فکه عناوینی از جمله چهل سال گمنامی؛ پرونده ویژه شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد ، با زمین بساز؛ گذری بر زندگی شهید غلامرضا صادق زاده قمصری ، سازش با شیطان؛ نگاهی به عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی ، ارمغان صلح دیتون برای مسلمانان بوسنیایی؛ نگاهی به نتایج یک قرارداد آمریکایی در منطقه بالکان و جستجوگر نور شهدا، به مناسبت 17 مهر سالروز شهادت مجید پازوکی منتشر شده است.

همچنین طلبه امام زمان(عج) ، جنگی که دیگران آن را بنویسند ، این ملت وطن دارد ، سپاه جوان ، پدافند غیرعامل ، نورِ خرمشهر ، دوست خدا ، بی نشان ، ای گلوله ها بیایید ، مصطفی، قلب تاریخ شد و فرشته ها زنده اند هم دیگر عناوین شماره جدید ماهنامه فکه را به خود اختصاص داده اند ماهنامه فکه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد