مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-04اجتماعي

پخش 16 هزار کلاس درس تا پایان سال تحصیلی


مدیر شبکه آموزش، توجه به مسایل پرورشی و تربیتی دانش آموزان و خانواده ها را ا از جمله اهداف مهم سازمان صدا و سیما در دوران کرونا عنوان کرد.

- مدیر شبکه آموزش، توجه به مسایل پرورشی و تربیتی دانش آموزان و خانواده ها را ا از جمله اهداف مهم سازمان صدا و سیما در دوران کرونا عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مسعود احمدی افزادی ـ مدیر شبکه آموزش سیما ـ در نشست مشترک با معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و مدیران زیر مجموعه آن معاونت گفت: یکی از اهداف مهم سازمان سازمان صدا و سیما در دوره شیوع ویروس کرونا، علاوه بر برگزاری روزانه 40 کلاس درس، توجه جدی به مسایل تربیتی و پرورشی دانش آموزان و خانواده ها خواهد بود.

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران شبکه آموزش سیما و مدیران زیرمجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با میزبانی شبکه آموزش سیما در سالن جلسات این شبکه برگزار شد، مدیر شبکه آموزش ضمن تشریح عملکرد سازمان صداوسیما در راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران و تحلیل عصر رسانه معلم که با محوریت معاونت سیما، روزانه 40 کلاس درس از رسانه ملی پخش می شود، خبر از تهیه و پخش 16 هزار کلاس درس تا پایان سال تحصیلی جاری داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش 16 هزار کلاس درس تا پایان سال تحصیلی

پخش 16 هزار کلاس درس تا پایان سال تحصیلی