مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-04سياسي

مواکب هیچ گونه خدماتی اربعین حسینی در مرزها ارائه نمی دهند


دبیر ستاد اربعین استان گیلان با اشاره به لغو اعزام زائر برای راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: امسال هیچ گونه خدماتی در قالب موکب ها در مرزهای ایران و حتی عراق ارائه نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامسال هیچ گونه برنامه ریزی در زمینه استقرار موکب ها و ارائه خدمات در داخل و حتی خاک عراق تعریف نشده است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه رسانه ای و فضای مجازی نیز اطلاع رسانی لازم انجام شود تا از اعزام شهروندان به مرزها خودداری شود، گفت: نباید شرایط به گونه ای باشد که سبب تحریک عزاداران به ویژه جوانان با توجه به احساساتی بودن برای حضور در مرزها و ایجاد مشکل برای ایران و کشور عراق شود در این راستای نیروی انتظامی، سپاه و سایر ارگان های مسئول فضای مجازی و رسانه ای استان را رصد کنند.

عبدالله پور در ادامه به سیل هفته گذشته در شهرستان تالش اشاره و با بیان اینکه ایام اربعین حسینی بهترین زمان برای سوق دادن کمک های مومنانه به سمت این شهرستان است، افزود: در زمینه ذبح قربانی برای روز اربعین نیز باید با حضور کارشناسان دامپزشکی برای جلوگیری از هر گونه آلودگی در دام ها و در مکان های مشخص شده انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مرکزی در روز اربعین از سوی کمیته تبلیغ با همکاری تبلیغات اسلامی و سپاه و سایر نهادها، تأکید کرد: شهرداران در حوزه فضاسازی برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب هیچ گونه خدماتی اربعین حسینی در مرزها ارائه نمی دهند

مواکب هیچ گونه خدماتی اربعین حسینی در مرزها ارائه نمی دهند