مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-04سياسي

سنگ اندازی ها مانع به نتیجه رسیدن منطقه ویژه اقتصادی شهرضا


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد مدیریت کلان استان اصفهان در خصوص راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا مثبت و سازنده نیست.

- سمیه محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که رویکرد مدیریت کلان استان اصفهان در خصوص راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرضا مثبت و سازنده نیست، اظهار داشت: تبعیض آشکار بین شهرستان های مختلف اصفهان ناشی از ادای دین برخی مسؤولان عالی رتبه استانی به زادگاه شان است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی شهرضا چندان با سرعت نبوده است، افزود: با وجود اینکه رویکرد استان اصفهان درخصوص تحقق این اصل چندان مثبت و سازنده نبوده اما با عزم و تعامل مدیران بومی در سطح استان به وضعیت کنونی رسیده است و در حال حاضر مجوزهای زیست محیطی در مرحله اخذ قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: عدم همکاری و هم افزایی بین ادارات شهرضا یک مشکل اساسی است و برای خدمت گذاری به مردم باید این اصل مهم همواره مدنظر قرار بگیرد و تنگ نظری ها نباید سبب جلوگیری از تقویت فعالیت های اقتصادی در شهرستان باشد.

محمودی با بیان اینکه مطرح شدن ایجاد طرح استان گلساران در مجلس ناشی از ضعف مدیریتی حاکم بر استان اصفهان است، گفت: در سال های گذشته ده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازی ها مانع به نتیجه رسیدن منطقه ویژه اقتصادی شهرضا

سنگ اندازی ها مانع به نتیجه رسیدن منطقه ویژه اقتصادی شهرضا