مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-04سياسي

جابجایی 2روستای مهدی شهر در صورت احداث سد فینسک/باغات جایگزین شود


فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه احداث سد فینسک ضروری است اما در مسیر دو روستای شهرستان قرار دارد، گفت: باید به ازای زمین های مردم در روستاهای جابجا شده، - به آنها اراضی ملی داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا میقانی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری مهدی شهر که به میزبانی فرمانداری برگزار شد ضمن بیان اینکه تخصیص اعتبارات به راه های روستایی به خصوص در شهمیرزاد و روستاهای صعب العبور ضرورت دارد، بیان کرد: تجهیزات راهداری به روز و همچنین نگهداری شده اما باید گفت اعتبارات بیشتری مورد نیاز است زیرا با حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

وی بیان کرد: روز گذشته نیز یک جلسه مهم درباره این سد برگزار و تصمیمات خوبی نیز اخذ شده اما باید در نظر داشت که با احداث این سد دو روستای شهرستان مهدی شهر می بایست جابجا شوند که در این زمینه دو مجموعه یکی 100 هکتاری در درون اراضی ملی و یک سایت دیگر در نزدیکی پرور مورد مطالعه قرار گرفته تا روستاهایی که از احداث این سد تخریب می شوند، به آنجا منتقل شوند.

فرماندار مهدی شهر با بیان اینکه هم پای اراضی کشاورزی و باغی که از مردم این روستاها نابود می شود، می بایست به آنها در اراضی ملی زمین و باغ داده شود، بیان کرد: فینسک صرفاً تأمین آب شرب شهرستان های سرخه، سمنان و مهدی شهر را انجام می دهد و قرار نیست این آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 2روستای مهدی شهر در صورت احداث سد فینسک/باغات جایگزین شود

جابجایی 2روستای مهدی شهر در صورت احداث سد فینسک/باغات جایگزین شود