مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-04اقتصادي

11 خانواده در هرسین اسکان اظطراری یافتند/ توزیع 10 هزار ماسک رایگان بین سیل زدگان


مدیر کل بحران استاندار کرمانشاه با اشاره به اسکان اضطراری 11 خانواده در شهرستان سیل زده هرسین، گفت: 13 واحد مسکونی هم از استحکام کافی برخوردار نیست و باید بازسازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس کرمانشاه، جلیل بالایی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت سیل زدگان شهرستان هرسین، اظهار داشت: در سیل چهارشنبه شب هفته گذشته(9 مهرماه) شهرستان هرسین، خوشبختانه مفقودی مصدوم و فوتی نداشتیم.

وی ادامه داد: در یک بازده زمانی کمتر از 15 دقیقه 90 درصد اوج بارش بیش از 25 میلی متر بارش داشتیم که سبب رواناب شد.

مدیر کل بحران استانداری کرمانشاه افزود: در مجموع 11 خانوار نیاز به اسکان اضطراری داشتند که چادر در اختیار آن ها قرار گرفته و همچنین 488 راس دام هم تلف شده است.

وی دفن بهداشتی دام ها و پاکسازی روستاها و شهرها را در قالب اولویت برنامه ها عنوان کرد و گفت: دفن بهداشتی دام ها انجام شده و پاکسازی روستاها توسط بنیاد مسکن و دهیاری ها و شهر هم به کمک شهرداری های استان، روبه اتمام است.

بالایی در بحث خسارت ها، گفت: خسارت زیرساخت ها و بخش کشاورزی باید به دولت ارسال شود، قطعا کسانی که بیمه دارند پرداخت ها شروع می شود و ستاد اجرایی فرمان امام هم برای کسانی که اسباب و اثاثیه آسیب دیده دارند، کمک های خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 خانواده در هرسین اسکان اظطراری یافتند/ توزیع 10 هزار ماسک رایگان بین سیل زدگان

11 خانواده در هرسین اسکان اظطراری یافتند/ توزیع 10 هزار ماسک رایگان بین سیل زدگان