مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-04اجتماعي

نظافت و پاکسازی مناطق سیل زده «هرسین» پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حدود ساعت 21 و 20 دقیقه شب چهارشنبه مورخ 9 مهرماه 1399 پس از بارش حدود 20 دقیقه باران شدید در شهرستان هرسین و بارش باران توام با تگرگ در مناطق روستایی باعث وقوع سیل در این شهرستان شد.

طی این بارش، سیل همراه با گل و لای در بخشی از این شهر جاری شد و مناطق شهرک شمالی و جنوبی، بلوار سپاه، کمربندی جنوبی، خیابان شهید بیگی نیا(خیابان بهزیستی)، روستاهای داوودی، کهریز و چغاسعید به عنوان مناطق درگیر این سیل شناسایی شدند.

شهرداری های معین صحنه و کنگاور و همچنین کرمانشاه حسب درخواست اسدی شهردار هرسین، برای نظافت و پاکسازی شهر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفت وگو با فارس در این خصوص، گفت: از روز جمعه(11 مهرماه) با  به بیش از 100 نفر نیروی انسانی و تجهیزات سبک و سنگین وارد شهر هرسین شدیم.

مرادی با بیان اینکه از روز جمعه تا به امروز در خدمت مردم این شهر هستیم، گفت: سیل سبب آبگرفتگی معابر و جاری شدن گل و لای در معابر شهر شده که تا پایان وقت روز گذشته عملیات پاکسازی آن انجام شد.

وی با اشاره به خدمات و امدادرسانی پرسنل آتش نشانی در شهر هرسین نیز، گفت: بیش از 90 درصد پاکسازی ها انجام شده تنها مقداری پاکسازی کوچه ها باقی مانده که مردم خود همکاری دارند و تا زمانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت و پاکسازی مناطق سیل زده «هرسین» پایان یافت

نظافت و پاکسازی مناطق سیل زده «هرسین» پایان یافت