مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-04ورزشي

درخشش هیأت ورزش های همگانی سمنان در پویش ملی آماده باش


رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان گفت: هیأت ورزش های همگانی استان سمنان در پویش ملی آماده باش در سه بخش رتبه برتر کشوری کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آیین ویدئوکنفرانسی اختتامیه پویش ملی آماده باش برای مبارزه با کرونا با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون ورزش های همگانی، روسای انجمن های تحت پوشش فدراسیون و روسای هیئت های ورزشی، هیأت همگانی استان سمنان در سه بخش از 10 این پویش در میان استان های برتر کشور قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پویش آماده باش از 10 مردادماه تا 30 شهریورماه در سراسر کشور برگزار شد و هیأت ورزش های همگانی استان سمنان با تلاش و کوشش هیأت شهرستان ها و کمیته های زیرپوشش موفق به تولید 183 ویدئو آموزشی، 15 موشن گرافی، 81 اینفوگرافی، 150 پوستر و بروشور، 21 چالش، برگزاری پنج جشنواره ورزشی و برگزاری 63 مسابقه مجازی و 9 برنامه رادیویی و تلویزیونی و 47 لایو اینستاگرامی شد و در میان 31 استان و منطقه آزاد کیش و اروند موفق به کسب رتبه برتر شد.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان اضافه کرد: در زمان برگزاری پویش آماده باش 204 هزار بازدید از صفحه های شهرستانی و استانی فضای مجازی هیأت ورزش های همگانی استان شد و استقبال بسیار خوبی از برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هیأت ورزش های همگانی سمنان در پویش ملی آماده باش

درخشش هیأت ورزش های همگانی سمنان در پویش ملی آماده باش