مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:102020-10-04ورزشي

دعوت از مالباختگان برای مراجعه به سامانه «نما» /مردان پرسپولیس مقتدرانه جنگیدند


رییس پلیس تهران در حالی که بُرد تیم پرسپولیس را تبریک گفت، از مالباختگان دعوت کرد برای شناسایی اموال خودشان به سامانه «نما» مراجعه کنند.

- رییس پلیس تهران در حالی که بُرد تیم پرسپولیس را تبریک گفت، از مالباختگان دعوت کرد برای شناسایی اموال خودشان به سامانه نما مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در حاشیه چهارمین طرح کاشف پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود تیم پرسپولیس تهران به مرحله فینال جام باشگاه های آسیایی اظهار داشت: این بُرد مقتدرانه و دلنشین شیر مردان ایرانی را خدمت تمامی مردم کشور تبریک می گویم.

وی افزود: در اوج کم لطفی بعضی از افراد در خارج از کشور، بچه های ما مردانه جنگیدند و مقتدرانه توانستند آن پیروزی را کسب و دلِ ملت ایران را شاد کنند.

رییس پلیس تهران گفت: این برد واقعاً ارزش داشت و به شخصه بسیار خوشحال شدم و خدا را شکر کردم و مجدداً هم این برد را اول به بازیکنان و مربیان و اعضای این تیم و بعد به تمامی مردم عزیز که با دعای خیرشان حامی بازیکنان ما بودند، تبریک می گویم.

دعوت از مالباختگان برای مراجعه به سامانه نما سردار رحیمی با اشاره به اموال مکشوفه در طرح های مختلف پلیس به ویژه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: از مالباختگان دعوت می کنم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مالباختگان برای مراجعه به سامانه «نما» /مردان پرسپولیس مقتدرانه جنگیدند

دعوت از مالباختگان برای مراجعه به سامانه «نما» /مردان پرسپولیس مقتدرانه جنگیدند