مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-04ورزشي

ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز


عضو هیئت رییسه هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی و رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز بر ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار این شهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سونیا اندیش صبح امروز در جلسه هم اندیشی هیئت رییسه هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی با اشاره به تعدد رشته های تحت پوشش هیئت انجمن های ورزشی اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته های ورزشی این هیئت جدید و نو پا است، برگزاری جشنواره ائل گلی می تواند باعث معرفی، رشد و توسعه رشته های انجمن های ورزشی شود.

عضو هیئت رییسه هیأت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی افزود: برای برگزاری این جشنواره برای هریک از رشته ها، غرفه هایی مجزا در نظر گرفته خواهد شد و هر کمیته در محل های مورد نظر تجهیزات مورد نظر را به نمایش درآورده و در بخش های جنبی نیز با برگزاری مسابقات رشته ورزشی خود را برای مخاطبان و علاقه مندان اجرا و معرفی کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مهمترین مؤلفه این جشنواره برگزاری مسابقات شهروندی با هدف معرفی و شناساندن رشته های تحت پوشش در راستای توسعه و تعمیم ورزش همگانی خواهد بود.

اندیش با اشاره به شیوع ویروس باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش های آبی و هوایی فرصتی بی نظیر برای رونق گردشگری است بیان کرد: برای گسترش این رشته های ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز

ضرورت توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز