مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-04سياسي

جامعه سلامت استان قم برای کمک به نیازمندان بسیج می شود


مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم از بسیج دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برای کمک به نیازمندان خبرداد و گفت: هزینه های سفرهای کربلا و مشهد مقدس و همچنین مبالغ درنظر گرفته شده برای نذری های اربعین و پایان ماه صفر جمع آوری و برای رفع .

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، پیشاپیش فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت و اظهار کرد: امیدواریم با رفع بیماری و اتفاقات آخرالزمان، شرایط سختی را برای برخی از هموطنانمان ایجاد کرده که بی شک راه برطرف کردن این مشکلات بر اساس دستور اهل بیت(ع) تضرع به درگاه ذات احدیت، وحدت و همدلی و ترحم و مهربانی با همدیگر است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه از سخن پیامبر پیامبر گرامی اسلام لایرحم الله من لایرحم الناس یاد کرد و گفت: خداوند رحمت نمی کند بر کسی که به مردم ترحم نکند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون فرصت مطلوبی برای  مهربانی است، عنوان کرد: هرچند برخی خود در شرایط سختی هستند و مطالبات زیادی دارند اما شیعیان و پیروان حسین بن علی(ع) در هر زمان با جان، مال، آبرو و همه دارایی خود به یاری دین خدا می شتابند و اهل ایثار و فداکاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه سلامت استان قم برای کمک به نیازمندان بسیج می شود

جامعه سلامت استان قم برای کمک به نیازمندان بسیج می شود