مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-04اقتصادي

فروش 2 واحد مسکونی تحت تملک بانک مسکن در همدان/بازگشت 3 واحد دیگر به صاحبانشان


مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با اشاره به اینکه پنج واحد مسکونی در تملک بانک مسکن استان همدان قرار داشته است، اعلام کرد: از این تعداد، دو واحد مسکونی از طریق مزایده به فروش رسیده است.

- ایسنا/همدان مدیر شعب بانک مسکن استان همدان با اشاره به اینکه پنج واحد مسکونی در تملک بانک مسکن استان همدان قرار داشته است، اعلام کرد: از این تعداد، دو واحد مسکونی از طریق مزایده به فروش رسیده است.

رسول مالمیر یکشنبه 13 مهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به پرداخت 327 میلیارد تومان تسهیلات در شش ماهه ابتدای امسال گفت: در شش ماهه ابتدای امسال در استان همدان 6301 فقره تسهیلات به مبلغ 327 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به افزاییش 20 درصدی تسهیلات پرداختی بانک مسکن در سال جاری، اظهار کرد: در استان همدان 1024 نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در بانک مسکن افتتاح حساب داشته و 29 میلیارد تومان پول واریز کردند.

مالمیر با بیان اینکه هنوز متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن از سوی مسکن و شهرسازی به بانک مسکن معرفی نشده اند، تصریح کرد: در بخش مسکن مهر در شش ماهه ابتدای سال به 748 واحد مسکونی 12 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است همچنین در این مدت 86 فقره تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد به مبلغ چهار میلیارد و 700 میلیون تومان توسط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 2 واحد مسکونی تحت تملک بانک مسکن در همدان/بازگشت 3 واحد دیگر به صاحبانشان

فروش 2 واحد مسکونی تحت تملک بانک مسکن در همدان/بازگشت 3 واحد دیگر به صاحبانشان