مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-04سياسي

سردار ساسانی جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل شد


مراسم تکریم و معارفه جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح و سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار کرد: بحث ارتقای تاب آوری و حفاظت از زیرساخت های حیاتی از جمله موضوعات راهبردی در لایه دفاعی کشور است که با تشکیل سازمان پدافند غیرعامل اقدامات شایان توجهی در این زمینه انجام شده است.

عبداللهی با بیان اینکه مدل اقدامات سازمان پدافند غیرعامل کشور این است که باید یک گام جلوتر از بقیه همه باشد، تصریح کرد: این وظیفه به ویژه در شرایط فعلی که تهدیدات متنوع تر، پیچیده تر و متفاوت تر از همیشه است بیشتر اهمیت خود را نشان می دهد.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه برای مواجهه با تهدیدات نوین نیازمند رویکرد، فکر و اندیشه نو در حوزه دفاع هستیم، اظهار کرد: امروز با همت سازمان پدافند غیرعامل کشور، این اقدامات به خوبی هدایت و راهبری شده و مثمر ثمر واقع می شود.

وی با بیان اینکه خلاء پدافند غیرعامل در دوران دفاع مقدس امروز به مدد سازمان پدافند غیرعامل کشور پر شده است، تصریح کرد: اقدام و پیگیری های سازمان پدافند غیرعامل سبب شد تا بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ساسانی جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل شد

سردار ساسانی جانشین رییس سازمان پدافند غیرعامل شد