مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-04دانش

10 دانشگاهی که بیشترین استفاده را از شبکه آزمایشگاهی داشتند


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور گفت: تعطیلی دانشگاهها در روند رشد شبکه آزمایشگاهی تاثیر زیادی داشته اما 10 دانشگاه بیشترین فعالیت را در این شبکه داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر رضا اسدی فرد امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران و آزمایشگاه های برتر که در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، گفت: اصلی ترین دلیل راه اندازی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، مراکز پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و اعضای هیئت علمی بود.

وی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری از راه اندازی این شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی حمایت کرده است، افزود: در حال حاضر 700 مجموعه در این شبکه جذب شدند.

وی گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی از تنوع سازمانی بالایی برخوردار است که شامل دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و همچنین مراکز پژوهشی وابسته به دستگاه ها می شود.

رییس شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی با بیان اینکه 30 درصد اعضای این شبکه، مراکز آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم و 26 درصد آن مربوط به دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی هستند، گفت: این شبکه کل کشور را پوشش می دهد.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور گفت: ما سالانه ارزیابی هایی برای رتبه بندی آزمایشگاه ها انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دانشگاهی که بیشترین استفاده را از شبکه آزمایشگاهی داشتند

10 دانشگاهی که بیشترین استفاده را از شبکه آزمایشگاهی داشتند