مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-04فرهنگي

برنامه های مجازی تئاتر کانون برای هفته کودک


مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 12 تا 17 مهر هم زمان با هفته ی ملی کودک سال 1399 هر روز یکی از فیلم نقالی تولید شده در این مرکز را در فضای مجازی به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کودکان و نوجوانان علاقه مند به هنر نقالی روز 12 مهر اولین روز هفته ی ملی کودک حکایت زیبا و آموزنده طوطی و بقال مثنوی معنوی مولانا را با نقالی فهیمه باروتچی در سایت th.

kpf.

ir و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ تماشا کردند.

بر اساس این خبر در دومین روز از این هفته امیرحسین انصافی قصه ی پیرچنگی را در قالب نقالی برای دوست داران این هنر اجرا می کند.

علاقه مندان می توانند روز 14 مهر فیلم نقالی قصه ی نجات بیژن و چهارمین روز هفته ی ملی کودک نیز داستان تیمور لنگ را با هنرمندی محمدرضا معجونی در سایت th.

kpf.

ir و صفحه اینستاگرام کانون به نشانی kanoonparvaresh@ تماشا کنند.

هم چنین در ادامه این نمایش ها روز 16 مهر هم زمان با روز جهانی کودک مرکز تئاتر کانون فیلم نقالی داستان شفا یافتن کور با هنرمندی فهیمه باروتچی را در فضای مجازی به نمایش می گذارد.

در همین حال، نقالی قصه ی کشتی نوح از سوی امیرحسین انصافی نیز روز 17 مهر 1399 در سایت نمایش مرکز تئاتر کانون قرار می گیرد تا دوست داران این هنر بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مجازی تئاتر کانون برای هفته کودک

برنامه های مجازی تئاتر کانون برای هفته کودک