مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-04سياسي

«شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی» رونمایی شد


کتاب «شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی» به مناسبت هفته گردشگری با حضور مسئولان در ابرکوه رونمایی شد.

- ایسنا/یزد کتاب شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی به مناسبت هفته گردشگری با حضور مسئولان در ابرکوه رونمایی شد.

میدان کتاب شهر ابرکوه عصر دیروز در راستای اجرای برنامه های هفته گردشگری میزبان مراسم رونمایی از کتاب شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی به نویسندگی زهرا بهپور بود.

زهرا بهپور در حاشیه ای این مراسم ابراز کرد: گردآوری مطالب این کتاب از سال 1384 کلید خورد که انگیزه این مهم نیز پاسخ گویی به نیازهای اساسی در حوزه معماری و میراث فرهنگی ابرکوه بود تا این میراث آنچنان که هست، شناخته شود.

وی خاطرنشان کرد: اصلی ترین سؤالی که دغدغه ذهنی بنده شد و رسیدن به پاسخ آن به شکل گیری این کتاب منجر گردید، این بود که چرا ابرکوه با داشتن میراث فرهنگی و طبیعی بسیار ارزشمند، همچون برگی ناخوانده از معماری ایران بوده و به دست فراموشی سپرده شده است.

بهپور با بیان این که کتاب شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی را می توان نخستین کار مطالعاتی انجام شده در رابطه با معماری ابرکوه و در واقع میراث فرهنگی و طبیعی ابرکوه دانست، ادامه داد: این کتاب به آموزه هایی برای شناخت معماری ابرکوه می پردازد که روزی برای تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی» رونمایی شد

«شناخت ابرکوه در آیینه میراث فرهنگی و طبیعی» رونمایی شد