مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-04اجتماعي

اعلام زنگ خطر شیوع اعتیاد به اینترنت در بین دانش آموزان


کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اگر در شرایط کنونی و لزوم استفاده دانش آموزان از فضای مجازی به درستی مدیریت نشود، - ایسنا/خراسان شمالی کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اگر در شرایط کنونی و لزوم استفاده دانش آموزان از فضای مجازی به درستی مدیریت نشود، اعتیاد به اینترنت در بین دانش آموزان افزایش خواهد داشت.

حسین صفری، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آسیب های فضای مجازی بسیار متنوع است، اظهار کرد: فضای مجازی اگر به درستی مدیریت نشود، آسیب های روحی و جسمی فراوانی را به خصوص برای دانش آموزان به دنبال دارد که درد ستون فقرات، سر دردها و.

از جمله آسیب های جسمی در این خصوص هستند.

وی با اشاره به آسیب های روحی استفاده بیش از اندازه از فضای مجازی، اظهار کرد: بی حوصلگی، کناره گیری از انجام فعالیت های اجتماعی، انزوا، اعتیاد به اینترنت و.

از جمله عواقب مدیریت نادرست فضای مجازی است.

صفری با بیان اینکه عدم حمایت مناسب از سوی خانواده ها خطر شیوع به اعتیاد را کاهش می دهد، اظهار کرد: خانواده هایی که وقت بیشتری را برای سرگرمی با فرزندان خود می گذارند، خطر فضای مجازی کمتر فرزندان آنان را تهدید می کند که متاسفانه به این مسئله خیلی توجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زنگ خطر شیوع اعتیاد به اینترنت در بین دانش آموزان

اعلام زنگ خطر شیوع اعتیاد به اینترنت در بین دانش آموزان