مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-04فرهنگي

اکران «درخت گردو» در کرستان/ 2 فیلم دیگر روی پرده می آیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز 13 مهرماه گفت: در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی تله پاتی به کارگردانی رضاشالچی و کله پوک بعد از تعطیلات سینما، - اکران درخت گردو در کرستان/ 2 فیلم دیگر روی پرده می آیند مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد که درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان از 8 تا 13 آبان در کردستان به نمایش در می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز 13 مهرماه گفت: در جلسه امروز مقرر شد فیلم سینمایی تله پاتی به کارگردانی رضاشالچی و کله پوک بعد از تعطیلات سینما، به نمایش دربیایند و همه سینما ها می توانند این فیلم ها را به نمایش بگذارند.

وی افزود: در جلسه امروز مقرر شد از فیلم سینمایی پیشی میشی ساخته حسین قناعت به طور کامل در اکران و نمایش در شهرستان ها و تهران حمایت شود.

شایسته بیان کرد: همچنین فیلمیران شرکت پخش کننده درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان درخواست نمایش این فیلم از تاریخ 8 تا 13 آبان کرد از همین رو قرار است این فیلم در این تاریخ در کرستان به نمایش دربیاید.

وی در پایان گفت: قرار است روز سه شنبه با آقای انتظامی برای تعیین تکلیف شورای اکران آنلاین گفتگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «درخت گردو» در کرستان/ 2 فیلم دیگر روی پرده می آیند

اکران «درخت گردو» در کرستان/ 2 فیلم دیگر روی پرده می آیند