مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-04سياسي

ضعف اجرایی وزارت راه در اجرای پروژه های تویسرکان


نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مسوولان اجرایی وزارت راه در رابطه با روند اجرایی پروژه های راه در شهرستان گله مندیم گفت: -  محمد مهدی مفتح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از آغاز عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه عمومی روستای سیدشهاب در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پیگیری ها به منظور تامین بودجه برای ساخت کتابخانه از طریق بانک پاسارگاد منتج به نتیجه شد.

وی با اشاره به فعالیت بانک پاسارگاد در حوزه فرهنگی روستاها افزود: مجوز ساخت کتابخانه عمومی در سیدشهاب به عنوان یکی از پرجمعیت ترین روستاهای شهرستان را اخذ کردیم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت خوب این کتابخانه در حسینیه مسجد جامع روستا خاطرنشان کرد: تمام هزینه های ساخت و ساز این پروژه فرهنگی را بانک پاسارگاد بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه کلنگ زنی آغاز پروژه را به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد مبارزه با کرونا لغو کردیم گفت: منتظر برنامه کلنگ زنی نماندیم و به منظور استفاده از زمان و شرایط آب و هوایی کار آغاز شد.

مفتح در ادامه سخنانش درباره پروژه ایستگاه باباکمال گفت: مقرر شد طی یک برنامه زمان بندی مبلغی به پیمانکار به منظور تکمیل سالن پرداخت شود که قسمت اول آن تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف اجرایی وزارت راه در اجرای پروژه های تویسرکان

ضعف اجرایی وزارت راه در اجرای پروژه های تویسرکان