مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-04سياسي

اشتغال، نیاز اساسی بیماران بهبود یافته اعتیاد است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: مشکل اشتغال یکی از نیازهای اساسی افرادی است که از بیماری اعتیاد رهایی یافته اند.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: مشکل اشتغال یکی از نیازهای اساسی افرادی است که از بیماری اعتیاد رهایی یافته اند.

علیرضا فرح بخش، امروز (یکشنبه-13 مهر ماه) در شورای مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر به هر دلیل یکی از جدی ترین آسیب ها و معضلات در جامعه پیش روی ما است که نسل جوان و سلامت جوامع بشری را به مخاطره انداخته است.

وی با بیان اینکه با کنترل مواد مخدر و کاهش تقاضای آن، بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر را می توانیم کنترل کنیم، افزود: مبارزه جدی و تأثیرگذار با مواد مخدر نیازمند هم افزایی و همکاری دستگاه ها و اجرایی کردن مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری اردستان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال با تلاش هایی که نیروی انتظامی انجام داده دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزایش 15 درصدی داشته است، تصریح کرد: استراتژی کاهش تقاضا و مبارزه با خرده فروشی در سطح شهرستان از راهکارهای تأثیرگذار در پیشگیری و مقابله با این مواد افیونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال، نیاز اساسی بیماران بهبود یافته اعتیاد است

اشتغال، نیاز اساسی بیماران بهبود یافته اعتیاد است