از صادرات محصولات چرم و کفش ایرانی غفلت نکنیمیک فعال تعاونی حوزه چرم، توسعه صادرات غیرنفتی را یک اولویت اساسی در سال جهش تولید دانست و راه اندازی مراکز تجاری در کشورهای هدف با حمایت وزارت تعاون و ایجاد نمایشگاههای تخصصی صنعت چرم و کفش را خواستار شد. - یک فعال تعاونی حوزه چرم، توسعه صادرات غیرنفتی را یک اولویت اساسی در سال جهش تولید دانست و راه اندازی مراکز تجاری در کشورهای هدف با حمایت وزارت تعاون و ایجاد نمایشگاههای تخصصی صنعت چرم و کفش را خواستار شد. علیرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، درباره موانع پیش روی صادرات تعاونی ها و شناسایی بازارهای هدف اظهار کرد: معتقدم شناسایی بازارهای صادراتی از قبل صورت گرفته است؛ شناخت یک وجه است ولی عمل برای صادرات وجه دیگر موضوع است. در حال حاضر کشور روسیه دارای روابط بسیار خوب تجاری و سیاسی با ایران است و کشورمان سال گذشته توافقنامه اوراسیا را اجرایی کرد. وی ادامه داد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که بازار روسیه 4 میلیارد دلار کفش و محصولات چرمی وارد می کند، پس این بازار شناسایی شده است ولی برای گرفتن سهم خود از واردات روسیه و بازارهای هدف چه اقداماتی صورت دادیم؟ راه اندازی مراکز تجاری در روسیه و کشورهای هدف این فعال تعاونی حوزه چرم، شرکت در نمایشگاههای تخصصی صنعت چرم و کفش روسیه و افتتاح شوروم های دائمی و فعال برای بازاریابی مستمر د برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |