مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-04فناوري

آموزش سرخطی در بورس


شما برای اینکه بتوانید در سرخطی زدن موفق باشید باید در کنار یک متخصص این کار را به صورت حرفه ای بیاموزید یا از آموزش هایی که در سطح اینترنت وجود دارد استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دایرکت فا، اول اینکه شما برای اینکه بتوانید سرخطی زدن موفق باشید باید 2 عامل خیلی مهم را در نظر بگیرید که یکی از آنها پینگ فوق العاده پایین و دومی سرعت اینترنت فوق العاده بالا.

شما با اینترنت های معمولی می توایند در بهترین شرایط سرعت اینترنت 60 مگ بر ثاینه داشته باشید و همچنین پینگ شما به سمت کارگزاری ها زیر 40 یا 50 میلی ثانیه نخواهد بود.

حال این سوال پیش می آید که چگونه این سرعت اینترنت و را ارتقا و پینگ خود را کاهش دهیم؛ در ادامه این موضوع را به طور اختصاصی توضیح خواهیم داد.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرورها به صورت 24 ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرور ها تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش سرخطی در بورس

آموزش سرخطی در بورس