مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-04فرهنگي

اجرای تعزیه در ساوه ممنوع شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از ممنوع شدن اجرای تعزیه تا اطلاع ثانوی در در سطح شهر و روستاهای شهرستان طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از ممنوع شدن اجرای تعزیه تا اطلاع ثانوی در در سطح شهر و روستاهای شهرستان طبق مصوبه قرارگاه پدافند زیستی خبر داد.

حسین محمودی فر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع نگران کننده کرونا در این شهرستان و نظر به مصوبه ستاد مدیریت کرونا، در راستای حفظ سلامت مردم و قطع شدن زنجیره کرونا، برگزاری هرگونه نمایش خیابانی، شبیه خوانی و تعزیه به دلیل ایجاد تجمع تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی خواستار خودداری از برگزاری مراسم تعزیه توسط گروه های تعزیه خوان شهرستان شد و از عموم شهروندان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش به قطع شدن زنجیره کرونا کمک کنند.

رییس اداره ارشاد ساوه همچنین گفت: به استناد مصوبه 12 مهرماه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی به دلیل شیوع موج سوم کرونا برگزاری تمامی اجراهای هنری اعم از موسیقی، نمایش، آموزشگاه های هنری و کلاس های آموزش بازیگری و هر نوع تجمع در حوزه فرهنگی و هنری در سطح شهر و روستا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تعزیه در ساوه ممنوع شد

اجرای تعزیه در ساوه ممنوع شد