مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-04اقتصادي

تقویت برق آستارا با افتتاح پست 63 کیلوولت


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان گفت: با افتتاح پست 63 کیلوولت آستارا، برق این بندر مرزی تقویت و قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه مهیا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان گفت: با افتتاح پست 63 کیلوولت آستارا، برق این بندر مرزی تقویت و قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه مهیا می شود.

بهمن داراب زاده امروز در جریان بازدید از پروژه های برق آستارا، اظهار کرد: پست 63 کیلوولت آستارا به همراه 6 طرح دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در اقصی نقاط استان، تا پایان امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پست 63 کیلوولت، با ظرفیت 80 مگاوات آمپر، خط کابلی تغذیه کننده به طول 9 کیلومتر و توسعه پست 230 کیلوولت در مجموع با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال نیز افتتاح می شود، ادامه داد: این طرح ها با هدف افزایش ضریب پایداری و رفع ضعف ولتاژ اجرا می شود.

وی به قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه از طریق مرز شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: ویژگی گردشگرپذیر بودن و قرار گرفتن در نوار مرزی این شهرستان، بر ضرورت تقویت برق آن افزوده است.

داراب زاده ضمن تأکید بر همکاری های لازم در این خصوص، خاطرنشان کرد: از 49 هزار مشترک برق در آستارا 71 درصد مسکونی، 17 درصد تجاری و بقیه کشاورزی، تولیدی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت برق آستارا با افتتاح پست 63 کیلوولت

تقویت برق آستارا با افتتاح پست 63 کیلوولت