مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-04ورزشي

خواسته عجیب مالک شهرخودرو از مهدی رحمتی؛ قهرمانی لیگ!


مالک باشگاه شهرخودرو مشهد که در تامین معمولی ترین نیازهای تیمش مشکل پیدا کرده و بسیاری از ستاره‌های اصلی از این نیم جدا شده اند، حالا از برنامه سه ساله برای قهرمانی لیگ برتر می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، فرهاد حمیداوی که چند صد شاکی برای تحویل نگرفتن خودروهای ثبت نام شده در تهران دارد، می‌گوید: قرارداد سیدمهدی رحمتی با شهر خودرو سه ساله است و از وی توقع قهرمانی در سال سوم را داریم! این درحالی است که مهدی رحمتی هنوز کلاس های مربیگری لازم را نگذرانده و مشخص نیست با کدام علم و دانش فوتبالی می‌خواهد تیم را برای قهرمانی هدایت کند؟! فرهاد حمیداوی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: تا پای جان در مشهد کار خواهم کرد؛ قرارداد سیدمهدی رحمتی با شهر خودرو سه ساله است و از وی توقع قهرمانی در سال سوم را داریم.

مالک باشگاه شهرخودرو بیان کرد: اعضای هیئت مدیره باشگاه را به صورت شفاف اعلام خواهیم کرد و بنده به اجبار برای انتخابات فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی را پذیرفتم.

حمیداوی با تصریح اینکه نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه داریم ادامه داد: تنها خواسته ما از مسئولان مشهدمقدس تامین یک زمین تمرین مناسب است زیرا این تیم براساس برآوردها 300 تا 400 هزار هوادار دارد و باید این مهم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته عجیب مالک شهرخودرو از مهدی رحمتی؛ قهرمانی لیگ!

خواسته عجیب مالک شهرخودرو از مهدی رحمتی؛ قهرمانی لیگ!