مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:252020-10-04بين الملل

اعتراضات هزاران نفری علیه محدودیت های کرونایی در آلمان


پلیس آلمان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، گرچه هزاران تن از معترضان در جنوب این کشور علیه محدودیت های کرونایی دست به اعتراض زدند اما سازمان دهندگان نتوانستند افراد کافی را برای ایجاد یک زنجیره انسانی بر گرد دریاچه کنستانس بسیج کنند.

- پلیس آلمان امروز (یکشنبه) اعلام کرد، گرچه هزاران تن از معترضان در جنوب این کشور علیه محدودیت های کرونایی دست به اعتراض زدند اما سازمان دهندگان نتوانستند افراد کافی را برای ایجاد یک زنجیره انسانی بر گرد دریاچه "کنستانس" بسیج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس گزارش پلیس آلمان هزاران تن دیگر در یک ضد اعتراض در حمایت از اقدامات دولت برای مقابله و حذف ویروس کرونا در محل تجمع کردند، در حالی که علیه حامیان جناح راستی در گروه مقابل اعتراض می کردند.

در مجموع پلیس اعلام کرد، بین 10 هزار تا 11 هزار تن در دو اعتراض مختلف روز شنبه حضور داشتند و اعتراضات دو روزه با وجود هوای آفتابی امروز که ادامه داشت، احتمالا افراد بیشتری را به این تجمع اعتراضی می کشاند.

یکی از سخنگوهای پلیس گفت: تاکنون اوضاع آرام گزارش شده است.

سازمان دهندگان این اعتراضات علیه محدودیت ها و ممنوعیت های کروناویروس در ابتدا امیدوار بودند که بیش از 200 هزار تن را برای شرکت جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات هزاران نفری علیه محدودیت های کرونایی در آلمان

اعتراضات هزاران نفری علیه محدودیت های کرونایی در آلمان