مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 12:552020-10-04اقتصادي

99 درصد ترازوهای استان زنجان میزان هستند


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: 99 درصد ترازوهای استان زنجان میزان هستند.

- داود کارگرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین سبک مورد استفاده صنوف در داد و ستدهای عمومی، در 6 ماهه نخست سال 99، تعداد 2 هزار و 486 وسیله توزین سبک، مورد آزمون قرار گرفت که از این تعداد، 99 درصد ترازوها قبول و یک درصد ترازوها مردود اعلام شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان افزود: به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین سبک مورد استفاده صنوف در داد و ستدهای عمومی، در 6 ماهه نخست سال 99، تعداد 2 هزار و 486 وسیله توزین سبک، مورد آزمون قرار گرفت، که از این تعداد، 99 درصد ترازوها قبول و یک درصد ترازوها مردود اعلام شده است.

کارگرزاده یادآور شد: ترازوهای آزمون شده که صحت عملکرد آنها مورد تأیید قرار گرفته است، برچسب صحت عملکرد که دارای تاریخ آزمون است، الصاق می شود که باید در معرض دید عموم قرار بگیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان به مصرف کنندگان توصیه کرد: در هنگام خرید، به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین حتما به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی ترازوها توجه کنند و از مراکزی که ترازوهای آنها فاقد برچسب صحت عملکرد است به صورت جدی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد ترازوهای استان زنجان میزان هستند

99 درصد ترازوهای استان زنجان میزان هستند